18-09 Leeuwarden

21 september 2019 - Leeuwarden, Nederland

Logstand 1624,2 gevaren 2,3 uur totaal 7 uur afstand 19,8 totaal 63.7 km

Er werd voor 17 september best wel wat regen en wind voorspeld dus zijn wij lekker een dagje blijven liggen. De beloofde wind is ook echt gekomen, een goede 5 met uitschieters 6 bft. Op zich kan je prima op binnenwater varen, maar het wachten voor bruggen en aanleggen is met dit soort wind soms wel lastig. Hangt een beetje af of je wel of niet aan de lage wal komt te liggen. Een dagje niets, lezen blog uittesten, spreadsheet bijwerken logboek bijwerken en voor je het weet is de dag om. We zijn vandaag rond 11 uur vertrokken en richting Leeuwarden gegaan. De Prinsentuin is de stadshaven van Leeuwarden en is echt heel leuk om te liggen. bij het invaren van Leeuwarden kom je langs een bijzondere brugMorgen blijven we waarschijnlijk nog een dagje en gaan we in de omgeving wat fietsen. Daarna zal het richting Dokkum en dan langzaam naar huis.

2019-09-18 bijzondere brug in Leeuwarden 32019-09-18 bijzondere brug in Leeuwarden 22019-09-18 bijzondere brug in Leeuwarden 1