18 april 2022 De trossen zijn los

18 april 2022 - Enkhuizen, Nederland

Hallo,

De trossen zijn los en ook dit jaar leggen wij onze trip vast in een blog maar

“ De SEVENSTER twijfelt nog waar naartoe”.

De titel zegt het al, we twijfelen nog. Oorspronkelijk wilde we een rondje Maas, Moezel, Rijn doen, maar met wat er aan de hand is in Europa willen we toch een "beetje in de buurt" blijven. Vandaag zijn we vertrokken en we denken dat het eerste stuk onze trip bekend zal voorkomen: Via Enkhuizen, Amsterdam, Haarlem, Katwijk, Rijswijk naar Rotterdam maar daarna???? Geen idee. Veel zal afhangen van het weer. Vorig jaar is ons bezoek aan Zeeland verwaaid, maar wie weet zit het er  dit jaar wel in. Op dit moment is het voor ons ook een verrassing waar we uitkomen, wel zal het grootste deel van deze trip in Nederland zijn.

De route is te volgen via een kaart die in Google-maps wordt bijgehouden, ook daarvoor een linkje.

Wil je automatisch bericht krijgen als er updates zijn (als je dat nog niet krijgt), stuur me dan even een mailtje, dan zal ik je via Reislogger een uitnodiging sturen.

De eerste verhalen en foto’s volgen binnenkort

Link naar ons blog:   https://ruudmiekeopreis.reislogger.nl/2022-sevenster-twijfelt-waar-naartoe/home

link naar onze routekaart:  https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1h1WJw2kDm_qDdv8BPZKTTJ0JCj5Rdxsu&usp=sharing

t

1. René van der Snoek jr:
    18 april 2022
    Veel plezier en behouden vaart!
  2. Ton en Tonny:
    19 april 2022
    We wensen jullie een hele fijne reis toe en we hopen dat al jullie plannen kunnen uitkomen.
  3. Anja klink:
    Goeie vaart.
  4. Wilma:
    Geniet van jullie reis.
  5. Carla:
    20 april 2022
    Laat een dartbord beslissen waar je naar toe gaat. :)
  6. Wilco:
    Veel plezier!
  7. Mary:
    20 april 2022
    Verrassende reis dan maar hè?! Veel plezier.
  8. Hans:
    21 april 2022
    Veel plezier en goede vaart toegewenst. En mochten jullie inderdaad in Rotterdam aankomen dan horen we dat graag!