De Sevenster gaat terug in de tijd.

25 april 2021 - Katwijk aan Zee, Nederland

april 13, 2021

Hallo allemaal,

Wij hopen dat jullie (en natuurlijk de mensen om jullie heen) in goede gezondheid zijn en de huidige situatie goed doorstaan. Hier is weer ons "de trossen gaan los" bericht met daarin de plannen voor onze zomerreis. Voor dit jaar is ons thema:

De Sevenster gaat terug in de tijd.

De situatie is nog niet zo dat je weer lekker vrij door Europa kan, dus gaan we een beetje terug in de tijd. Voordat wij met onze zeilboot naar Denemarken vertrokken hebben wij jarenlang op de Zuid-Hollandse en Zeeuwse wateren gevaren. We gaan dit jaar eens kijken hoe het er daar na 10 jaar uitziet. We zullen via een mooie route die kant opgaan en als het lukt wat bezoekjes afleggen. We hebben de meeste van jullie helaas lang niet gezien. We vertrouwen erop dat het beter zal gaan en dat het binnenkort weer kan.

Daarna willen we een stuk(je) richting Maastricht en dan via de IJssel terug naar Koudum. De precieze route zal van het weer afhangen en zoals ieder jaar wordt er door ons een logboek bijgehouden en dat wordt in de vorm van een blog gepubliceerd.