03-10-2019 2019, Beckenried Zwitserland Hotel Seerausch

3 oktober 2019 - Beckenried, Zwitserland

We zijn er achter waarom gisteren de spits zo vroeg begon en waarom het zo druk was op de weg. Vandaag een feestdag in Duitsland, dag van de Duitse eenheid. Nou dat was vandaag te merken bijna geen vrachtauto’s maar verder heel druk. We zijn om 09:45 vertrokken en waren om 16:00 in het hotel. Behalve dat het druk was en er best op veel plaatsen wordt gewerkt hebben we een goede trip gehad. Er is echt een opvalland groot verschil tussen het Duitse en Zwitserse landschap. Is het Zwarte Woud best al bergachtig, zodra je de grens over bent krijg je te maken met echte bergen. Sneeuw nog op de toppen.

De eerste bergen met sneeuw in Zwitserland

het is een mooi hotel aan het Vierwoudstedenmeer. Mooie kamer uitkijkend op het meer en bergen

Uit het zijraam van het Seerausch hotelUitzicht uit de kamer vierwoudstedenmeer

Bij de v.a. prijskamer heb je geen balkon, maar dat is voor 1 nacht geen probleem. Na de 500 km van vandaag en de hele dag zitten, een wandeling door het stadje en langs het meer gemaakt. Nu eens kijken wat het Restaurant te bieden heeft wij rekenen op een uitgebreidere keuze dan gister. Na het eten wordt het blog voor vandaag afgemaakt 😁

terug uit het restaurant, we hebben heerlijk gegeten en wat een keus in wijn. Zulke leuke dingen heerlijk geproefd.

Hertenstoof en wildstoof () als hoofdgerechtLekker etenMooie wijnkeuzeGoed drinken

En wat een mooie wijn voorraad om uit te kiezenVeel keus

al met al een mooie stopplaats, morgen 570 km naar Cattolica (it), 90 km voor de veerboot naar Patras