2-10-2019 Görgeshausen, Duitsland

2 oktober 2019 - Görgeshausen, Duitsland

Vandaag zou de "inpak"dag zijn, maar als het vlot ging zouden we misschien wel vertrekken, nou dat is gelukt! om 12:00 waren we klaar en ruim op tijd om te gaan. Afscheid genomen van  buurman Jan en  na het gedag zeggen bij Dieuwke en Jan zijn we vertrokken. Eerst nog even naar Balk, Mieke had nog een korte afspraak bij de tandarts en daarna op weg. We hebben een hotel geboekt in Görgeshausen een kleine 400 km. Op de avondspits in het Ruhrgebied na (toch wel files) een prima tocht we zijn iets meer dan 4 uur onderweg geweest. Bij het hotel aangekomen leek het net of het gesloten was, maar na het aanbellen werd er open gedaan door de eigenaresse.

Hotel Jägerstube, görgeshausenHotel Jägerstube, görgeshausen DuitslandEen prima schone kamer en het restaurant was alleen open voor gasten. een lekkere dagschotel gegeten en toevallig hele leuke mensen ontmoet, die ook in het hotel waren. Daarna richting kamer. Morgen gaan we verder naar hotel Seerausch in Beckenried, Switzerland een kleine 500 km.

1. Jacintha:
    2 oktober 2019
    Goeie reis en hele mooie vakantie lieve mensen!!