28-04 29-04 Voorburg

3 mei 2021 - Rijswijk, Nederland

Totalen: log: 303,4 Km, vaartijd 33H50, sluizen 9, gefietst 77 km, gewandeld 22.5 km

We vertrekken uit Katwijk, en varen 2 uurtjes naar de sluis bij Leidschendam.

De terrasjes langs de sluis zitten helemaal vol met blije mensen. We leggen de boot achter de sluis en fietsen naar Zoetermeer om bij Renske langs te gaan. We hadden hun huis nog niet gezien. Terug aan boord varen we nog een stukje door over de vliet naar Voorburg en hebben nog net een plaatsje aan de kade.

’s Avonds eten we bij Gert en Ingeborg. Op de fiets er naar toe en het is lastig als er een Koninginnelaan zowel in Rijswijk als in Voorburg is. We belden bij het verkeerde huis aan. Dankzij snelle telefonische hulp van Ingeborg, waren we 15 minuten later op het goede adres. Het wordt een latertje en we fietsen ’s nachts terug, de avondklok is er nog niet af of we beginnen al met nachtbraken!!

1. Dirja:
    3 mei 2021
    Haha zo ken ik jullie weer! Er moesten vast weer een paar flessen wijn leeg 😉. Genieten, maar dat lukt zo te lezen goed. Xx
  2. Tina:
    3 mei 2021
    Gezellig .... 😘
  3. René van der Snoek jr:
    Mooi man, Rotterdam...
  4. Jan en Nellie Ufkes:
    4 mei 2021
    Ha...ha...ha, jullie hebben het erg zwaar, omdat de dagen wel zoo zwaar kunnen zijn dat jullie in het donker nog de boot weer moesten opzoeken. Maar jullie hebben het ook erg gezellig met de uitjes op de fiets en en bij jullie vrienden. Het leven kan niet beter zijn, dus nog heel veel plezier. M. Vr. Gr. Jan
  5. Anja klink:
    4 mei 2021
    Ja, en zo ontmoet je mensen die je anders nooit had ontmoet. En de mensen die je al heel lang in je hart hebt zitten. Wat fijn om te horen. WIllemstad is ook klaar voor jullie :)
    veel plezier nog in Rotterdam en tot donderdag.
    lieve groet, Anja